Englisch:
Please excuse my bad English.
Is it possible the offer number field and the field account number to automatically increment.
If there is the function, where can I find them?
I realize I could create an extra field that this can.
But the numbers should look like this:
Example: AB-2016-0001
Any characters + Year + automatically incrementing number
I can not understand, which is something like not implemented at a price of $ 344 for the extension. This is before any other CRM or Invoice Software, a basic function that offer number and account number are automatically incremented and can also be formatted.
Which solution you can vorschalgen me, I am familiar with programming. Where can I find an approach in CRM here?
Thank you
Sollte es die Funktion geben, wo kann ich diese finden?
Mir ist klar, das ich ein extra Feld anlegen könnte, das dies kann.
Aber die Nummern sollten so aussehen:
Beispiel: AB-2016-0001
Beliebige Zeichen + Year + automatisch hochzählende Nummer
Ich kann nicht verstehen, das bei einem Preis von 344 $ für die Erweiterung soetwas nicht implementiert ist. Das ist bei jedem anderem CRM oder Invoice Software, eine Basisfunktion, dass Angebotsnummer und Rechnungsnummer automatisch hochgezählt werden und auch Formatiert werden können.
Welche Lösung können Sie mir vorschalgen, ich kenne mich mit Programmierung aus. Wo kann ich hier im CRM einen Ansatz finden?
Danke
Please excuse my bad English.
Is it possible the offer number field and the field account number to automatically increment.
If there is the function, where can I find them?
I realize I could create an extra field that this can.
But the numbers should look like this:
Example: AB-2016-0001
Any characters + Year + automatically incrementing number
I can not understand, which is something like not implemented at a price of $ 344 for the extension. This is before any other CRM or Invoice Software, a basic function that offer number and account number are automatically incremented and can also be formatted.
Which solution you can vorschalgen me, I am familiar with programming. Where can I find an approach in CRM here?
Thank you
Sollte es die Funktion geben, wo kann ich diese finden?
Mir ist klar, das ich ein extra Feld anlegen könnte, das dies kann.
Aber die Nummern sollten so aussehen:
Beispiel: AB-2016-0001
Beliebige Zeichen + Year + automatisch hochzählende Nummer
Ich kann nicht verstehen, das bei einem Preis von 344 $ für die Erweiterung soetwas nicht implementiert ist. Das ist bei jedem anderem CRM oder Invoice Software, eine Basisfunktion, dass Angebotsnummer und Rechnungsnummer automatisch hochgezählt werden und auch Formatiert werden können.
Welche Lösung können Sie mir vorschalgen, ich kenne mich mit Programmierung aus. Wo kann ich hier im CRM einen Ansatz finden?
Danke
Comment